פוסט קורונה הוא מצב רפואי שלצערנו הופך מוכר יותר ויותר בתקופה האחרונה. בעולם כולו מתרבים הדיווחים על תסמינים שנמשכים תקופה ממושכת לאחר ההחלמה: עייפות, חולשה וכאבי ראש, סיבוכים הורמונליים, פסיכיאטרים ועצביים ואף בעיות נשימה קשות. תסמינים אלו מדווחים למרבה הצער גם אצל צעירים ובריאים שחוו את הקורונה באופן קל.  לצד הטיפול הרפואי המערבי, חלק מהתסמינים ניתנים להקלה באופן טבעי בעזרת הרפואה הסינית וכלים טיפוליים של רפואה אינטגרטיבית.

במרכז רפואות ברמת אביב פועל צוות מטפלים מומחים במגוון תחומי רפואה אינטגרטיבית / משולבת שמסייעת גם למחלימי קורונה הסובלים מתסמיני פוסט קורונה. מטופלים רבים מדווחים על שיפור ניכר לאחר טיפולי שיאצו, הומאופתיה, טווינא, דיקור סיני וצמחי מרפא.

העולם נחשף לוירוס הקורונה בסוף שנת 2019 ותחילת 2020 אך הוא הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו החל ממרץ 2020 והוא ממשיך להיות נוכח בכל נתח של החיים שלנו. מגפת הקורונה מקיפה את כל העולם ובכל העולם מחפשים פתרונות, החל מחיסונים, דרך טיפול תרופתי למחלה, טיפולים לחיזוק מערכת החיסון וכמובן חיפוש הדרך הנכונה לחיות עם תוצאות המגפה. אך עם התקדמות המגפה אנו מתחילים להיות עדים למצב שימשך איתנו כנראה הרבה זמן והוא תופעת הפוסט קורונה.

תסמיני פוסט קורונה / Long Corona

בכל העולם מתחילות להופיע עדויות לתסמינים שונים אצלם המחלימים מקורונה, פיזיים, נפשיים ורגשיים.

תופעות נוירולוגיות

פגיעה בחוש הריח והטעם, פגיעה בזכרון וריכוז, פגיעה עיצבית בגפיים, מחלות דלקתיות במערכת העצבים כגון גיאן ברה ועד אירועים מוחיים.

בעיות קארדיאליות

עליה בלחץ דם, דופק מואץ, כאבים בחזה ואף נטייה לדלקת של מעטפות הלב (פריקארדיטיס) במיוחד אצל צעירים שהיו בכושר גופני גבוה לפני המחלה.

בעיות במערכת הנשימה

קושי בנשימה, קוצר נשימה ותחושת ליחה ומחנק.

בעיות פסיכולוגיות ופסיכיאטריות

נטייה לסטרס, עצבנות, דיכאון, תחושת ניתוק ודיסוסיאציה.

תופעות נוספות

עייפות, חולשת שרירים, נשירת שיער וגם עליה בתחלואת בסכרת לאחר החלמה.

תסמיני פוסט קורונה אצל ילדים

בילדים שחלו במחלה נצפו מקרים של התסמונת הדלקתית הרב-מערכתית בילדים Multisystem Inflammatory Syndrome in Children (MIS-C).

טיפול טבעי להקלה בתסמיני קורונה: איך אנחנו יכולים לעזור?

אנחנו ברפואות עוסקים בקידום בריאות בשילוב של ידע מודרני עם רפואה מסורתית ויודעים להעניק למטופל את הטיפול האחראי והמקצועי ביותר לסיוע בהחלמה ושיפור הבריאות. המחקר על טיפולי פוסט קורונה ומנגנוני הפעולה עדיין בחיתוליו אך בספרות העתיקה, ובמיוחד ברפואה הסינית קיים חומר על הטיפול במגפות ולאחריהן שניתן ללמוד ולהשליך ממנו על הטיפול במגפה של ימינו.

הטיפול המודרני יודע לטפל מצויין במצבי חירום בזמן מחלה ובמיוחד כאשר ישנם תסמינים מסכנים חיים כגון בהדבקה בקורונה. אנו מנצלים גם את הבמה הזו לחיזוק עמיתנו שעובדים קשות בהצלת החיים של החולים הקשים ולאלו שמחפשים תרופות וטיפולים חדשים.

בימים אלו קמות ברחבי הארץ יחידות פוסט הקורונה למעקב ואבחון של מחלימי קורונה וחיפוש אחר דרכים נכונות לאבחון וטיפול במחלימי קורונה בדגש על גישה מולטידציפלינרית.

לצד הטיפול המודרני, הטיפול המסורתי יודע לסייע בשיפור התסמינים, בהחלמה ושיפור איכות החיים ולעיתים גם במקומות בהם קצרה ידה של הרפואה המודרנית לסייע.

הטיפול בפוסט קורונה מצריך סל רחב של כלים בשביל לטפל במגוון הרחב של התסמינים שיכולים להופיע לאחר תום המחלה.

ברפואות אנו מציעים טיפול בשיטות טיפול שונות לסיוע בתסמינים השונים, סיוע בהחלמה וחיזוק הבריאות.

הרפואה הסינית המשלבת דיקור (אקופונקטורה) וצמחי מרפא – הוכחה במחקרים כיעילה מאוד בטיפול בסימפטומים שונים הקשורים במערכת הנשימה, מערכת העצבים, כאב ועוד.

טיפול בתזונה מסורתית ותוספי תזונה – יכול לסייע בהשלמת החוסרים ובמילוי המחסנים שהתרוקנו כתוצאה מהמחלה.

טיפול בשיאצו, טווינא ורפלקסולוגיה – יכול לסייע בטיפול בכאבים, עידוד זרימת הדם, שיפור וחיזוק תנועת האנרגיה בגוף.

טיפול בהומיאופתיה – יכול לסייע בחיזוק מערכת החיסון, סילוק עודפי ליחה וטיפול בתסמינים כמו שיעול אחרי קורונה.

כמרכז המסייע כבר שנים ארוכות לאלפי מטופלים הסובלים ממגוון רחב של בעיות, נשמח להציע גם לכם אבחון וטיפול מותאם אישית בהתאם לצורך.

לתיאום עם פגישה וייעוץ, צרו קשר

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ