רבים נוטים לחשוב שכל המחלות מגיעות בחורף, שהילדים תמיד מצוננים ומקוררים בגלל שבחורף קר. אבל בעצם, עונת האביב היא עונה לא תמימה בכלל:

מצד אחד, יש ימים נעימים ומזג אויר מאוד נח, הכל פורח וירוק ומצב הרוח מתרומם, ומצד שני, ישנם שינויים גדולים שמתחוללים באויר: שינויים שמהווים אתגר למערכת החיסונית של רבים מאיתנו, ילדים ומבוגרים. לא יודעת אם שמתם לב, אבל זו תקופה שכולם מסביב חולים, מקוררים ומנוזלים. אז למה זה קורה דווקא עכשיו ולא בשיא החורף?

עונת האביב היא עונת מעבר, מעבר די דרמטי בין החורף לקיץ, בין קור לחום, בין אנרגיית החורף היינית של ההתכנסות והאגירה לבין אנרגיות הקיץ היאנגית של התפרצות, יציאה החוצה, מימוש והוצאה לפועל של תוכניות ויוזמות: מעבר דרמטי בין יין ליאנג

כדי שיקרה המעבר הזה קורים המון שינויים: חם ביום וקר בלילה או שפתאום שרבי עם רוחות חזקות.

הרוח היא התנועה שיוצרת את השינוי הזה אך היא גם מהווה אתגר עבורנו. אנחנו והילדים שלנו, חלק מהטבע, ועלינו לווסת ולהתאים את עצמנו לכל השינויים שמתחוללים.

הוויסות הזה גוזל מאיתנו ומהילדים שלנו המון אנרגיה ועלול להיות מחליש ומעייף מאוד. וכשהגוף חלש, המערכת החיסונית חלשה ויותר קשה לנו להתמודד עם כל הוירוסים והחיידקים (שנמצאים שם גם ככה כל הזמן) ואז אנחנו חולים.

מה אפשר לעשות כדי לחזק את מערכת החיסון?

קודם כל שימו לב לשינויים! ותהיו תמיד מוכנים עם כובע, צעיף, מעיל ועוד שכבה בתיק גם לכם וגם לילדים שלכם/ כך תשמרו על חום גוף ותמנעו מצבי וויסות מאתגרים/

תנועה! תדאגו להיות בתנועה! קחו את הילדים לטיולים בפארק, רכבו על אופניים, תרגלו ביחד יוגה… העיקר תהיו בתנועה! תנועה יוצרת סירקולציה טובה יותר של דם בגוף ומשפרת את פעילות המערכת החיסונית.

תזונה! השתדלו לאכול יחד כל המשפחה מזון טבעי וכמה שפחות מעובד, ככה לגוף יהיה יותר קל ופחות יבזבז אנרגיה על ניקוי רעלים. תוסיפו המון מים וירקות ירוקים ועלים לתזונה לשיפור פעולת הכבד שאחראי על סינון הרעלים בגוף.

לתיאום פגישה וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ