ש', בת 80, החליקה באחד הלילות בדרכה לשירותים ושברה את עצם הירך ברגל ימין. היא נותחה בהצלחה (הוכנסו שני ברגים) ואושפזה בבית חולים מאיר ולאחר מספר ימים הועברה לשיקום.

אני פוגש אותה יום לאחר הניתוח.

היא חלשה מאוד, עם כאבים ברגל וכמעט וללא יכולת להזיז אותה בכלל. בגלל הקושי בתנועה, והעובדה שהטיפול נעשה על מיטת בית חולים אני בוחר להשתמש בטכניקה של דיקור בטן (BA GUA) כדי להקל על הכאב שלה ולחזק אותה להמשך שיקום יעיל יותר.

מה זה דיקור בטן BA GUA?

דיקור בטן היא טכניקת הדמיה של כל מערכות הגוף השונות בבטן. ישנה חשיבות רבה לעומקי הדיקור השונים ולבחירת נקודות מדויקת מאוד.

השיטה יעילה מאוד בטיפול באוכלוסיה חלשה – מבוגרים, מוחלשי מערכת חיסונית, ובבעיות כאב שונות.

הטיפול באוכלוסיה המבוגרת

תוחלת החיים בעולם המערבי עולה עם השנים ואיכות החיים תופסת מקום משמעותי. קיימת חשיבות רבה ליכולת שלנו לתפקד באופן עצמאי ביום יום, ונדמה שככל שאנחנו מתבגרים כך ארון התרופות שלנו מתמלא.

תחלואות שונות כמו – כאבי פרקים, פגיעה בטווחי תנועה, הפרעות ראייה שונות, נפילות אנרגיה, עליית לחץ דם, שינויי מצב רוח ועוד, הן רק חלק מהמחלות שאנו "צוברים" עם השנים.

הרפואה הסינית כבר הוכחה מחקרית כמשפרת איכות חיים, וכמקלה על בעיות כרוניות שונות שמאפיינות את הגיל השלישי, זאת על ידי שימוש בטכניקות שונות כמו דיקור סיני, צמחי מרפא ושיטות מגע שונות.

הטיפול בש'

בבית החולים ובשיקום ביצענו שני טיפולים בשבוע לתקופה כוללת של חודש ושבוע, ולאחר מכן פעם בשבוע למשך חודשיים נוספים. נעשה שימוש רק בטכניקה של דיקור בטן. למשך כל התקופה הזו היא סבלה מכאבים קלים מאוד, בעיקר אחרי הליכות עם ההליכון, לקחה מעט מאוד משככי כאבים (אופטלגין אחת לכמה ימים) וטווח התנועה של השתפר מפעם לפעם.

היום ש' מתפקדת לבד לגמרי, בהליכות ארוכות היא משתמשת במקל הליכה. אנחנו נפגשים אחת לכמה שבועות לתחזוקה כללית של הגוף.

מחלות כרוניות באוכלוסיה מבוגרת

שיפור טווחי תנועה והקלה בכאבים אקוטיים וכרוניים יכולים לעזור בתפקוד היום יומי התקין, לעזור בעליה במצב הרוח ולהפסיק לקיחת כדורים מיותרים, אשר בטווח הרחוק רק פוגעים בבריאותינו.

על ידי טיפול נכון ברפואה סינית ניתן למנוע הידרדרות במחלות כרוניות רבות ולהימנע מהתערבות ניתוחית. פעמים רבות אצל האוכלוסיה המבוגרת, שימור המצב הקיים ומניעת החמרתה של מחלה היא קריטית, ותאפשר ניהול אורח חיים תקין לעוד שנים רבות.

שילוב נכון של טכניקות שונות כגון – דיקור קרקפת (YNSA), דיקור בטן, רפואה יפנית ועוד, יכולים לשפר משמעותית את איכות החיים שלכם.

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ