אישה בת 30 מנסה להכנס להריון. סובלת מאנדומטריוזיס וחסימה של חצוצרה בצד ימין. כתוצאה מכך עברה ניתוח חצי שנה לפני שהגיעה לטיפול. בפרופיל ההורמונלי נצפה FSH18   (נחשב מאוד גבוה).

המחזור שלה לא סדיר, סובלת מדימום חזק עם קרישי דם, עצבנות, שינויי מצב רוח ומעט גלי חום.בבדיקת מישוש בטני אבחנתי קור. לדבריה, תזונתה מורכבת בעיקר ממזון קר שאינו מבושל (תזונה קרה).האבחנה הסינית היא: תקיעות של צ'י ודם הכבד וחולשה בכליות. הטיפולי פוריות במקרה זה כללו  שילוב של דיקור וצמחי מרפא, כגון: DANG GUI,CHUAN XIONG , CHAI HU שיסייעו להנעת הצ'י ודם הכבד ויאפשרו זרימה חלקה והזנה של הדם.

בנוסף נתתי למטופלת את הצמח BAI SHAO המזין את הדם, מפיג כאב ומחזק את הכליות יחד עם SHI DI HUANG+SHAN ZU YU. צמחים אלו מזינים את תמצית היין ויאנג הכליות ומחזקים את הדם. בדיקור התמקדתי בנקודות על גבי ערוץ הכבד ומעטפת הלב, המאפשרות תנועה חלקה של דם לרחם וויסות התנועה החלקה של הצ'י. נקודות על ערוץ מעטפת הלב ירגיעו את הנפש ויאפשרו את הקשר הנכון בין הלב והכליות. זהו חיבור חשוב במקרים של בעיות פריון, מתוך הבנה שהגוף והנפש מחוברים אחד לשני ועל ידי ויסות תנועה נכונה וחיבור יכול להתקיים הריון.

בנוסף, נקודות באיזור הבטן התחתונה יעזרו לחמם את הדם, יפיגו כאב כתוצאה מקור ויניעו את הדם לרחם.המטופלת קיבלה המלצות תזונתיות: מרק עצמות עם אצת קומבו להזנת הכליות ומזון מבושל המחזק את אנרגית האדמה כגון ירקות כתומים.לצד זאת, עלים ירוקים המזינים את הדם ומאפשרים תנועה (במיוחד עלים חריפים כגון נענע, רוקט, בזיליקום כוסברה).גם דג סלמון ודגי ים צפוניים העשירים באומגה 3 נכנסו לתפריט.

לאחר שלושה חודשים  בה הגיעה לטיפולים אחת לשבוע ולקחה שלוש פורמולות שונות שהרכבתי בהתאם למצבה הגיעה עם בשורה משמחת מאוד שנקלטה להריון.

לפרטים אודות טיפולי פוריות וקביעת תור

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ