המטפלים במרכז רפואות בבעיות אורתופדיות מציעים אפשרויות טיפול יעילות ומיטיבות, שנותנות לגוף מענה מקיף, בטווח הקצר והארוך.

טיפול בכאב ושיפור איכות החיים

מצבים אורתופדיים או פציעות ספורט, בדרגות חומרה שונות, משפיעים על איכות חיי המטופל. הם גורמים לכאב, מגבילים את התנועה ומונעים תפקוד תקין של הגוף ומכאן, פגיעה בשגרת החיים.

בעיות אורתופדיות הן שכיחות מאד, חלקן בגלל קצב החיים המסחרר בו אנו חיים, שכולל מתח וסטרס המשפיעים על הגוף, ישיבה ממושכת מול מחשב בתנוחה לא נכונה, וגם בגלל גורמים אחרים, כמו פגיעה או פציעות ספורט, מחלות ראומטולוגיות, ועוד.

כל טיפול מתייחס לגורם לבעיה האורתופדית, או לכאב, למשל כזה הנגרם מפגיעות ספורט עקב עיסוק מאומץ בפעילות גופנית או פציעה שנגרמה במהלך האימון.

הרפואה הסינית והיפנית ושיטות נוספות ברפואה המשלימה ואף הקונבנציונלית, מציעות אפשרויות טיפול מקיפות ואפקטיביות לבעיות שלד ושרירים. בין הבעיות המטופלות: בעיות גב, פרקים, כאבי צוואר, ברכיים, טיפול בבעיות ראומטולוגיות בשלבים שונים, שיקום פציעות ופגיעות ספורט, ועוד. שיטות הטיפול הן מגוונות, בהתאם למצב המטופל, וכוללות, בין היתר, דיקור, שיאצו, רפלקסולוגיה וצמחי מרפא.

צוות המטפלים במרכז רפואות מורכב ממומחים מובילים בארץ ובעולם. המטפלים ערוכים ומנוסים בהתאמת תוכנית טיפול אישית, מותאמת במדויק לכל מטופל ולצרכיו, ומבוססת על הערכה פיזיקלית מסורתית ואבחון ותשאול מקיפים. המטרה היא להבין במדויק את מצב המטופל ולתת לו מענה טיפולי מקיף, עד להגעתו לתפקוד מרבי.

המטפלים מביאים עימם נסיון עשיר, לימודי ופרקטי, בטיפול באורתופדיה וכאב, טיפול סיני ויפני מסורתיים לצד טכניקות טיפול במגע כגון שיאצו וטווינא, התמחות בכאב אורתופדי, נוירולוגיה ומחלות אוטואימוניות ואחרות, כך שכל אחד יכול לתת מענה מדויק למטופל, בנפרד, וכצוות, המשלים זה את זה.

מחקרים הוכיחו כי שילוב של מספר תחומי טיפול, המגיעים מעולמות טיפוליים שונים, משפר את יכולת הגוף להתגבר על בעיות אורתופדיות לאורך זמן.

רפואות – פורצי דרך ברפואה אינטגרטיבית

במרכז רפואות אנו מרכיבים תוכנית טיפולים אישית, עם אסטרטגיה טיפולית המותאמת לכל מטופל, לאחר אבחון הסיבה המקורית (הגורם), להופעת הבעיה, ומטפלים בה באופן יעיל ובלתי מזיק, במקביל למתן טיפול שמטרתו חיזוק ואיזון מערכות הגוף, כדי לאפשר לו להגיע להבראה מלאה ולאורך זמן.

 

 

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ